Atbalsts pa tālruni:
+370 63 067 551

Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs €75

Klientu apkalpošana

Palīdzība

Atrodiet atbildes uz jautājumiem par pasūtīšanu, piegādi un atgriešanu.

Pasūtīšana un piegāde

Lietuvā mēs piegādājam 1-3 darba dienu laikā* uz jūsu izvēlēto pasta nodaļu (Omniva, LP Express), ar Lietuvas Pasta vai kurjerpastu.

Piegāde uz ārzemēm aizņem nedaudz ilgāku laiku.

Lietuvā mēs piegādājam sūtījumus uz Omniva, LP Express pasta nodaļām, Lietuvos Paštu un Venipak kurjerpastu.

Latvijā un Igaunijā sūtījumus piegādājam Omniva pasta nodaļās un pa pastu.

Jā. Pašlaik mēs piegādājam uz Lietuvu, Latviju un Igauniju.

Jā. Lietuvā mēs piegādājam bez maksas, ja pasūtījums pārsniedz 75 €.

Pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu. pa pastu, kurā būs norādīta informācija par jūsu izvēlētajām precēm, rēķins un piegādes adrese vai pasta nodaļa, kā arī izvēlētais maksājuma veids. Jūsu pasūtītās preces tiks veiksmīgi nosūtītas. Ja produkts nav piemērots vai neatbilst jūsu vēlmēm, varat to viegli un bez maksas atgriezt (bezmaksas atgriešana ir pieejama tikai Lietuvā).

Jā. Piegādes logā izvēlieties “Piegāde veikalā”, un jūs varēsiet saņemt savu pasūtījumu mūsu Cosmos Shop veikalā Spaudos ielā. 9, Viļņa.

Pasūtījumi parasti ir gatavi saņemšanai 2 stundu laikā. darba dienās.

Atgriež

Preces varat atgriezt bez maksas 14 dienu laikā. no preču saņemšanas dienas, aizpildot Omniva atgriešanas veidlapu, kas pieejama šeit.

Atgriešanu var veikt 14 dienu laikā. no preču saņemšanas dienas.

  • Ja vēlaties atgriezt vai apmainīt savu pirkumu, to varat izdarīt 14 dienu laikā no pirkuma saņemšanas dienas.
  • Nauda tiek atmaksāta uz pircēja norādīto kontu 14 dienu laikā.
  • Ja par preci tika samaksāts ar bankas pārskaitījumu vai saņemšanas brīdī, nauda tiks atmaksāta uz atgriešanas paziņojumā norādīto kontu.
  • Ja maksājums tika veikts ar kredītkarti, nauda tiek atmaksāta uz to pašu kontu, izmantojot jūsu izvēlēto sistēmu.
  • Atgriežot preces Pircējam, ir jāievēro šādi nosacījumi: atgrieztajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā labā stāvoklī; precēm jābūt nebojātām; precēm jābūt nelietotām un nezaudējušām savu komerciālo izskatu (bez bojātām etiķetēm, aizsargplēvēm utt.) (šis punkts neattiecas uz zemas kvalitātes preču atgriešanu); atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā Pircējs tās saņēma.
  • Atgrieztā prece nedrīkst būt nēsāta, tai jābūt labā stāvoklī un nedrīkst būt zaudējusi savu sākotnējo izskatu.
  • Jūs varat atgriezt izstrādājumu, lai to apmainītu pret cita izmēra vai modeļa izstrādājumu.

Jā, jūs varat atgriezt preces bez maksas 14 dienu laikā. no pasūtījuma saņemšanas dienas.

Jā, preces var apmainīt vai atgriezt personīgi veikalā Spaudos g. 9, Viļņa. Preču atgriešanai fiziskajā veikalā ir spēkā tie paši atgriešanas nosacījumi.

Nauda tiek atmaksāta uz pircēja norādīto kontu 14 dienu laikā.

Ja par preci tika samaksāts ar bankas pārskaitījumu vai saņemšanas brīdī, nauda tiks atmaksāta uz atgriešanas paziņojumā norādīto kontu.

Ja maksājums tika veikts ar kredītkarti, nauda tiek atmaksāta uz to pašu kontu, izmantojot jūsu izvēlēto sistēmu.

Nevarat atrast atbildi? Sazinieties ar mums!

Tālrunis

+370 63 067 551

El. pa e-pastu uz šādu adresi

info@cosmos-shop.lt

Ziņa

Lūdzu, aizpildiet zemāk esošo veidlapu.

Tiešraide tiešraidē

Spaudos g. 9, Viļņa
I-IV 11:00 - 18:00
V 11:00 - 17:00

Ātra un bezmaksas piegāde

Visiem pasūtījumiem no €75

Vienkārša un bezmaksas atgriešana

14 dienu naudas atmaksas garantija

Pastāvīgi atjaunināts klāsts

Kolekcijas no visas pasaules

100% drošs maksājums

SSL šifrēšana, augstākie drošības standarti